מגישי מהדורת הבוקר: הפילוג המוניציפלי יגרום לפילוג בכנסת?

I have 397views
בצלאל קאהן: "המפלגות ניסו לחלק את הארץ, עכשיו הציבור יראה להם כיצד החלוקה צריכה להיות". חכם: "אני חושב שהבחירות לא כל כך מעניינות את הציבור"

מגישי מהדורת הבוקר ב'קול חי' דנו גם הבוקר על הבחירות המקומיות, שבוע ויום בלבד לפני מועד הבחירות. דוד חכם: "העסק מתחמם", בצלאל קאהן: "מקווה שמתחמם לכיוונים חיוביים וכולם ירוויחו מהתוצאות". חכם: "אי אפשר שכולם יהיו מרוצים מהתוצאות". קאהן: "המפלגות ניסו לחלק את הארץ, עכשיו הציבור יראה להם כיצד החלוקה צריכה להיות".

חכם: "עדיין אני חושב שהבחירות לא כל כך מעניינות את הציבור, הלב של האנשים במלחמה ולכולם יש שאלות מתי ואיך נסיים ומתי ישובו החטופים. עם זאת, אין ספק שערים כמו אלעד ובית שמש הם הערים עם הכי הרבה תשומת לב. בירושלים ובני ברק אין דרמה, כן גוש חוסם לא גוש חוסם". קאהן: "דווקא בבני ברק אני כן רואה סוג של דרמה, לא לראשות אלא למועצה. זה הפריימריז של המפלגות".

חכם: "אם זייברט מנצח, אז כמה שדגל לא תקבל במנדטים – אני לא רואה אותה עושה גוש חוסם לראש העיר המכהן". קאהן: "למה לא? אם הפוליטיקה היא ארצית ויש מתיחות בין החלקים שמרכיבים את יהדות התורה כמו שלא ראינו שנים, ברמה שמדברים על פילוג בריצה לכנסת..". חכם: "כי יש דיבורים של לפני ואחרי הבחירות. מה הם לא ירצו שבני ברק תנוהל כמו שצריך?".

חכם: "איפה אני כן חושש? אלעד. המספרים נוטים יותר לטובתו של יהודה בוטבול מועמד ש"ס, כנראה יש לו את הרוב. אני גם רואה שישראל פרוש אומר אמירות שגויות. אבל מה יקרה ביום שאחרי? לא תלוי כל כך בבוטבול אבל אולי יהיה מי שינסה 'להחזיר בחזרה'. אלעד סערה תמיד ולא שקטה".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבחירות אכן לא ממש מענינות את הציבור , כי בכל מקרה הוא ימשיך להיות שקוף בלי לקבל שירות

כתיבת תגובה